zondag 16 maart 2014

Een kaart en een klein cadeautje

Voor 't Kelderke heb ik deze kaart gemaakt met een mal van Joy Crafts: Gerti’s Flowers 6002/0313:
 
De kaart is heel CAS, zelfs voor mij doen. Maar omdat de mal zo mooi bewerkt is, vind ik niet dat de kaart meer nodig heeft.
 
Vorige week heb ik een klein cadeaudoosje gemaakt met de Pillow Box Punchboard van We R Memory Keepers:
Het watermeloen papier is een oudere lijn van Jillibean Soup: Gazpacho Soup.
Inmiddels heb ik al 11 weken geen designpapier gekocht en ik ga proberen dit nog even vol te houden. De verleiding is soms erg groot, maar als ik dan mijn papierkast zie ben ik toch wel blij dat ik nu eerst alles eens opmaak.
 
 
 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie mal.
En wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt, Sylvia.
Ook het cadeaudoosje is erg geslaagd.
Fijne zondag!

Annelies zei

Mooie kaart Syl!!! Ik heb vorige week weer papier gekocht, maar ik probeer ook eerst oude lijnen nog wat meer op te maken :-). Toch best lastig soms xxx

Alexandra zei

Leuke kaart en zeker een mooie mal heb je gebruikt.
Leuk die langwerpige pillowbox.
Knap hoor dat je nog geen nieuw papier heb gekocht.
Succes met je Stampin up werk.