zaterdag 29 maart 2014

Hetzelfde of toch anders?: Birthday Wishes

Als je ze zo ziet zou je denken dat het 3 dezelfde kaarten zijn met alleen andere kleuren, maar er zit in alle drie nog een klein verschil. Diegene met een oplettend oog heeft het vast al gezien :)
- de zalmroze (Crisp Cantaloupe) kaart is helemaal rechthoekig
- de mintgroene (Pistachio Pudding) kaart zijn alle hoeken afgerond van alle papiertjes
- de blauwe (Coastal Cabana) kaart heeft een combinatie van rechte en ronde hoeken
Hetzelfde maar toch anders.

Het designpapier wat ik gebruikt heb staat in de Sale-A-Bration folder op blz. 11:Sweet Sorbet en het touwtje wat ik heb gebruikt staat op blz. 12 en hoort bij het Sweet Sorbet Accessory pack. Het achtergrond papier komt uit de In Color 2013-2015 en kan prima gecombineerd worden met de Sweet Sorbet.

Let op!! De Sale-A-Bration duurt nog maar 2 dagen!!!
Wil je toch nog iets bestellen, dan hoor ik het graag: mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

5 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een mooie kaartjes Sylvia. Het papier is van zichzelf al zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft!

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten,. Sylvia.
Heel erg mooi gedaan!
Fijn weekend!

Marjolijn van Elsberg zei

Ssuperleuke kaarten en ik zie dat ji ook behoorlijk verslaafd bent. Leuk spul he. Groetjes Marjolijn.

Alexandra zei

Mooie kaarten en leuk die subtiele veranderingen per kaart.
O nog bedankt voor het organiseren van de lente swap. Vond het super leuk.

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaarten Sylvia, ik vind ze supermooi.
Liefs van Anita