dinsdag 25 maart 2014

Thinking of you en lenteswap

Met de hexagon punch en Six-Sided-Sampler set van SU heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Op het forum heb ik een lenteswap georganiseerd. Hij was iets anders dan normaal, want dit keer werd er geen kaart maar een pakketje gestuurd. In het pakketje moest voldoende materiaal zitten om een kaart te kunnen maken en een sketch. Ik kreeg een pakketje van Monique en daar heb ik 3 kaarten en een tag gemaakt. De kaart met het kuiken in het ei vind ik nog wat kaal, maar weet nog niet zo goed wat ik er bij wil doen.


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de hexagon punch, Sylvia. Leuk in die frisse kleurtjes!
En wat een mooie lentekaartjes, leuk geworden!

Alexandra zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt van de lente swap en ook de hexagon kaart is mooi.
Misschien een swirlhoekje of iets van takjes ofzo nog rechts in het bovenhoekje van de kaart met kuiken in het ei. Of met een template en een lichte kleur inkt nog wat in het hoekje doen.