zaterdag 26 april 2014

Koningsdag & 40 jaar getrouwd

 
Hoe is/was jullie Koningsdag?
Wij zijn vanmorgen naar het centrum geweest en hebben daar over de markt gelopen. Ik heb nog dit leuke kastje gekocht voor E 1,00. ( Mark gaat hem wit verven, hij vond het wel een leuk projectje om op te knappen.)
Als extra verwennerij had ik nog oranje tompouces gekocht en die hebben we bij thuiskomst lekker opgegeten.

Vandaag wil ik jullie 2 kaarten laten zien die ik gemaakt heb voor vrienden van mijn ouders die vorige week 40 jaar getrouwd waren.
Gebruikte materialen: DSP Sweet Sorbet/ Cardstock: Coastal Cabana, Crisp Cantaloupe en Pistachio Pudding/ Stazon  inkt Jet Black/ Stempelset Memorable Moments/ Framelits Labels Collection/ Pons (hartjes) Owl builder/ Lint uit voorraad
 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt als een gezellige dag, Sylvia.
En wat een mooie kaarten heb je gemaakt!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes heb je voor hen gemaakt Sylvia, ik vind ze supermoi.
Liefs van Anita

Wendy ten Hove zei

Mooie kaarten heb je gemaakt! Vooral die tweede met die leuke paarse bloemetjes vind ik heel leuk. Super kastje ook, erg handig voor de hobby!
Groetjes, Wendy

Fresh Delight zei

Leuk kaartje & ik ben benieuwd wat je gaat doen met je toekomstig project :)