zondag 20 april 2014

Paascadeautjes deel 2 & Project Life

VROLIJK PASEN!!!
 
Gisteren ben ik met 2 vriendinnen wezen winkelen in Breda, het was erg gezellig en we hebben goed bij gekletst. Omdat het vandaag Pasen is had ik voor ieder een klein Paasmandje gemaakt.
Het idee voor de mandjes heb ik gevonden op Pinterest en het originele idee is op dit blog te vinden:  Nice people stamp
In dit formaat mandje passen 3 paaseitjes, maar je kan hem natuurlijk zo groot maken als dat je zelf wilt.

Verder heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie....
Deze week is bekend geworden dat Stampin' Up! een samenwerkingsverband is aangegaan met Becky Higgins, de bedenker van Project Life. Vanaf 1 juli zal de complete lijn van Project Life te bestellen zijn. Echter om kennis te maken met deze nieuwe lijn zullen er een aantal producten eerder te verkrijgen zijn. Welke producten dit worden weet ik nog niet, maar ik hou jullie op de hoogte!



1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke paasmandjes, Sylvia!