donderdag 17 april 2014

Thank you!!

 
Tijd voor een bedankje!!
Om iedereen te bedanken voor het volgen van mijn facebookpagina Mijn Freubelhoekie geef ik een stempelset naar keuze t.w.v. E 20,00 weg.
De winnaar krijgt de set opgestuurd.

Wat moet je doen om een kans te maken:
1: Like mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/Mijn-Freubelhoekie/280918272073791
2: Deel dit bericht op je pagina
3: Laat een reactie achter bij mijn bericht

 Je kan meedoen t/m donderdag 24 april.
Vrijdag 25 april maak ik de winnaar bekend!!!
 
 


3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende label Sylvia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Je@net zei

Leuke tag, Sylvia, mooi geworden!
Heb zelf geen facebook, maar bij deze iedereen succes gewenst!

Sylvia zei

Jeanet, hou mij blog maar in de gaten :) hier komt binnenkort ook een leuke actie.