zaterdag 5 april 2014

Waterval kaart

Deze kaart stond nog altijd op mijn to do lijstje, net zoals zoveel projectjes die ik nog wil maken of moet afmaken. Er is ook zoveel leuks te vinden op het net, vooral Pinterest is een enorme inspiratiebron.
 
Het geheim van deze kaart zit in het lintje aan de onderkant. Als je hieraan trekt dan schuiven de vierkantjes naar achteren waardoor ze omklappen en de onderliggende vierkantjes zichtbaar worden.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt uit de In Color 2013-2015 Collection:
Strawberry Slush/ Pistachio Pudding/ Crisp Cantaloupe/ Coastal Cabana

Dylan vond de kaart zo leuk, dat ik speciaal voor hem nog deze kaart met auto's gemaakt heb.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Twee heel leuke kaarten, Sylvia!

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaarten Sylvia, ik vind ze supermooi.
Liefs van Anita

Annelies zei

Gave kaarten Syl!!! xx

Alexandra zei

Twee hele leuke en mooie kaarten.