donderdag 15 mei 2014

30th Birthday

Vandaag is Annelies jarig :), van harte gefeliciteerd!!!! 
 
De kaart die ik voor haar gemaakt heb is n.a.v. de sketch van Mojo Monday
 Ik heb alleen 3 cirkels gebruikt want ik wilde graag alle kleuren van de In Color 2013-2015 gebruiken.
Gebruikte materialen: Inkt Stazon Jet Black/ Memorable Moments Stempelset/Cardstock In Color 2013-2015/Designer Paper Stack In Color 2013-2015/Strass steentjes uit voorraad/ Spellbinders Nestabilities Standard Circles Small
 
Dit zijn de kaarten die ik gekregen heb voor mijn verjaardag van de deelnemers van de verjaardagslijst van het Creatijd forum 

 Dank jullie wel!!!!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Mooie kaarten heb je voor je verjaardag gehad. Leuke kaart heb je voor Annelies d'r verjaardag gemaakt.