zondag 11 mei 2014

Moederdagcadeautjes

Deze mooie knutsels heb ik gekregen van Dylan en Lisa voor Moederdag:

.
Ik mag ook nog een stempelset van SU uitkiezen, maar daar wil ik nog even mee wachten tot de nieuwe catalogus.
Gisteren ben ik namelijk ook al erg verwend door man en kinderen want ik was jarig :)
Verder was het vandaag een rustig dagje, want beide kinderen zijn flink verkouden en Lisa heeft er ook koorts bij gekregen.
Mark is daarom vanmiddag even alleen naar zijn ouders geweest en gisteren heb ik het cadeautje al aan mijn moeder gegeven.
Dit cadeautje was voor mijn moeder. Zij zag dit mandje met Pasen voorbij komen op mijn Facebookpagina en wilde er graag ook eentje hebben. Ik heb hem gevuld met nougat snoepjes en een lekker luchtje.
Voor mijn schoonmoeder hadden we een doosje van haar favoriete suikervrije bonbons gekocht bij De Lekkernij Het doosje was al zo leuk ingepakt, dat ik er alleen een tag bij gemaakt heb.
 

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Sylvia en wat fijn dat je zo verwend bent, wel jammer dat je twee kindjes ziek zijn, niet fijn, hoop dat ze snel weer de oude zullen zijn. Wat heb je dit prachtig gedaan voor je moeder, super.
Liefs van Anita