dinsdag 27 mei 2014

SUper challenge #42

Op het SUper challenges blog is de challenge deze keer om een mannenkaart te maken, dit is mijn kaart geworden:
Meedoen kan tot 28 mei-23:55 uur.
Gebrukte materialen: Cardstock Crumb Cake en Whisper White/ Inkt Real Red, Old Olive, Pacific Point en Stazon Jet Black/ Stempelsets Four You, Gorgeous Grunge en Simply Star

Met bijna dezelfde kleurencombi (alleen Crumb Cake ontbreekt) heb ik nog deze cadeaulabel gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt met de Photopolymer Stamps set Eye-catching Ikat en de rode pijlen met de set Show & Tell 1.
 
Gisteravond kwam ik erachter dat ik in de top drie sta van challenge #41 van het SUper challenges blog met deze kaart :)

3 opmerkingen:

Je@net zei

Gave mannenkaart, Sylvia.
Vind 'm super stoer geworden!

Yvonne zei

Leuke kaart! Stoer met de sterren en de gorgeous grunge strepen. Leuk dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

Alexandra zei

Mooie mannenkaart en die kaart uit je vorige bericht vind ik ook geweldig, ook zo stoer.