maandag 19 mei 2014

Uitnodigingen 25 jarig huwelijksfeest

Mijn zwager en schoonzus zijn eind juni 25 jaar getrouwd en ik mocht de uitnodigingen maken voor hun feest. Mijn schoonzus had in de jaarcatalogus van SU een kaart gezien waarvan ze het model en de kleurcombinatie wel mooi vond. Met die kaart in gedachte ben ik aan de slag gegaan.
Gebruikte materialen: Cardstock Midnight Muse, Very Vanilla en Crumb Cake/Inkt Midnight Muse (In Color 2012-2014)/Stempelset Memorable Moments/ Embossing folder Chevron/ Banners framelits/ Baker's twine Silver
 
en dit is hem geworden:
Ik kan hem nu laten zien, want de uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd.

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Sylvia, heel mooi.
Liefs van Anita

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Sylvia.
Kan me voorstellen dat ze in de smaak gevallen zijn.
Erg mooi en stijlvol gedaan!

Alexandra zei

Mooie uitnodigingen!