vrijdag 13 juni 2014

Allerlei cadeautjes

A.s. zondag ben ik te vinden met een stand in de Maasburg bij Cuijk Keigoed. Ik geef daar informatie over Stampin' Up!, laat producten en voorbeelden zien, maar heb ook wat cadeautjes en kaarten voor de verkoop. Een deel van de opbrengst gaat naar Stichting Help Yvonne beter worden.
Dit zijn wat voorbeelden van de cadeautjes die ik gemaakt heb voor de verkoop:
Babycadeautjes met 3 mini Zwitsal flesjes:
Gebruikte materialen: Stamp-a-ma-jig/ Inkt: Wisteria Wonder, Blushing Bride, Marina Mist, Pear Pizzazz, Stazon Jet Black/ Cardstock: Blushing Bride, Marina Mist en Whisper White/ Stempelset: Zoo Babies/ Gold Baker's Twine/ Silver Baker's Twine/ Subtles Candy Dots/ Embossing folder: Decorative Dots en Textured Impressions/ Banners Framelits Dies/ Knijpertjes en zakjes uit voorraad

Doosjes met geurkaarsen:
Het doosje heb ik gevonden op You Tube en is een idee van Sam Donald
Gebruikte materialen: Candy Dots/ Stempelsets (Nederlandse) sentimenten, Teeny Tiny Sentiments en Flower Shop/Ponsen Large word window en Pansy Punch/ Brights designer series paper stack

"Melkdoosjes" gevulde met snoepjes:
De melkdoosjes heb ik gemaakt met de Silhouette Cameo. Omdat alle doosjes verschillend zijn, zet ik hier even geen lijst met gebruikte materialen onder. Het is nogal een lange lijst :)
















2 opmerkingen:

Alexandra zei

Leuke cadeautjes heb je gemaakt, succes met de verkoop en veel plezier gewenst op de markt.
Het boltaartje ziet er trouwens ook geweldig en heerlijk uit.

Je@net zei

Wat een mooie cadeautjes, Sylvia.
En heel veel succes gewenst!