maandag 30 juni 2014

Feestelijke dagen

Wij hebben een paar hele gezellige en feestelijke dagen achter de rug.
Het begon donderdag al, want Lisa was jarig. Onze peuter is nu een kleuter :)
 
Vrijdag kreeg ik het leuke nieuws dat een vriendin van mij bevallen is van een dochter: Elin
 
Zaterdag vierde mijn neefje en tante hun verjaardagen.
 
En gisteren gaven mijn zwager en schoonzus een feestje omdat ze vandaag 25 jaar zijn getrouwd.
De kers op de taart was de overwinning van Nederland, wat een spannende wedstrijd!
 
Dit is de kaart die ik gemaakt heb voor mijn zwager en schoonzus:
Het is een shakerframe kaart met aan de zijkant nog een label met gefeliciteerd. Het frame is gemaakt met de Framelits Labels Collection en de Silhouette. Door de framelit in te scannen, de contouren te traceren en daarna de buitenrand te vergroten kreeg ik een breder frame.
Morgen is het zover...dan gaat de nieuwe catalogus in :)
 
Gebruikte materialen: Cardstock Real Red, Whisper White en Midnight Muse/ Framelits Label Collection/ Owl builder punch en Scallop Tag Topper Punch/ Inkt Midnight Muse en Stazon Jet Black/ Stempelset Memorable Moments en Sentimenten/ Silver Baker's Twine/ Window sheets medium/ Glitter uit voorraad

1 opmerking:

Je@net zei

Dat zijn me wel een feestdagen geweest, Sylvia. Druk, maar gezellig!
Wat een leuke foto van je kleine, grote meid!
Een prachtig kaartje heb je gemaakt, joh. Heel erg mooi geworden!