zaterdag 7 juni 2014

New Goodies, kaartje en een nieuwtje

En dan is het alweer zaterdag....de week is echt omgevlogen. Afgelopen dagen ben ik vooral bezig geweest met de swaps voor 14 juni en de uitnodiging voor de verjaardag van de kinderen. Gisteren heb ik voor het eerst pas met mijn nieuwe spullen kunnen knutselen. Ik heb een klein kaartje gemaakt voor aan de catalogus en de eerste exemplaren hebben inmiddels het huis verlaten (het kaartje houden jullie nog tegoed van mij)
 
Ik had jullie ook nog een foto beloofd van de inhoud van mijn bestelling , maar in al mijn enthousiasme heb ik alles al een plekje gegeven. Ik had wel een foto gemaakt toen ik de doos net geopend had.
Tussen de "grotere" projectjes door heb ik nog wel dit kaartje gemaakt met de Good as Gold kit voor een mede demonstratrice:
Als laatste heb ik nog een nieuwtje voor jullie..........Stampin' Up! blijft doorgaan met de Weekly Deals op woensdag! De deals voor deze week zijn:

Hele fijne zaterdag!!

1 opmerking:

Je@net zei

Leuke kaart, Sylvia.
Heb vanmiddag ook al heerlijk zitten bladeren in de nieuwe catalogus en errug veel mooie spulletjes gezien.
Fijne pinksterdagen!