vrijdag 20 juni 2014

You're how old?

Deze verjaardagskaart had ik vorige week al gemaakt, maar nog niet laten zien. De tekst op deze kaart vind ik zo leuk! Hij is gemaakt met de stempelset Just Sayin' en de bijpassende framelits dies Word Bubbles. Deze 2 artikelen zijn ook terug te vinden in de nieuwe catalogus. Helaas komt het designpapier wat ik gebruikt heb niet meer terug, maar er is een leuke vervanging voor gekomen :) Ik laat daar snel een kaart mee zien.

Gebruikte materialen: Inkt Real Red/Cardstock Real Red en Whisper White/ Candy Dots Real Red/
Stempelset Just Sayin'/ Framelits Dies Word Bubbles/  Fresh Prints Designer Series Paper Stack
 
Jullie hebben ook nog de Weekly Deals van deze week van mij tegoed:
De deals zijn geldig t/m dinsdag 24 juni 23.55 uur.
 
A.s. zondag 22 juni plaats ik weer een verzamelbestelling, wil je iets mee bestellen stuur dan een mailtje naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
De artikelen op de retired lijsten zijn er nog maar 10 dagen!
 
Nu ga ik even op visite bij dochterlief in haar Dora tent, ze riep net dat de thee klaar staat :)
Fijne avond allemaal!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Dat is zeker een leuke tekst, leuke kaart ook.