maandag 7 juli 2014

Geboortekaart en cadeautjes

Gisteren zijn we op kraambezoek geweest bij een vriendin van mij die vorige week is bevallen van haar 2e dochter, een prachtig meisje genaamd Elin.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor ze (Ik was hem bijna vergeten op de foto te zetten):
Dit zijn de cadeautjes:
Een pillowbox gemaakt met de Silhouette Cameo. Ik heb het doosje iets vergroot zodat hij gevuld kon worden met 2 paar sokjes...
 en een cadeaukaart gemaakt naar een idee van Dawn's Stamping Studio
Gebruikte materialen: Stempelsets Zoo Babies, Petal Parade en Something for baby/Cardstock Whisper White, Wisteria Wonder en Pink Pirouette/ Inkt Pink Pirouette, Wisteria Wonder, Basic Gray en Real Red/ Word Window Punch en Petite Petals Punch/ Candy Dots/ Baker's Twine Silver/ Jewel Basic Rhinestones/ Textured impressions Decorative Dots Embossing holder

Voor mijn vriendin en haar man had ik dit cadeaudoosje gevuld met chocolaatjes meegenomen:
Gebruikte materialen: DSP Sweet Sorbet/Candy Dots Brad Bases/ Overige materialen uit voorraad 

2 opmerkingen:

Scrapchickies zei

Leuke cadeautjes! Waren ze vast heel erg blij mee :-)

Je@net zei

Super schattig, Sylvia. Ziet er allemaal even prachtig uit!