dinsdag 15 juli 2014

Geboortekaartje

Vandaag weer een geboortekaart voor jullie. Dit keer voor een mooi meisje genaamd Ranomi. Ze is de kleindochter van een vriendin van mijn moeder en ik ken Ranomi haar mama dan ook al heel mijn leven.
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb voor ze. Het is een card in a box geworden met stempels van de set Something for baby. En ja...de kleur Whisteria Wonder zit er weer tussen :) ik vind die zo mooi combineren met roze.
Gebruikte materialen: Inkt Wisteria Wonder, Real Red en Strawberry Slush/Markers /Stempelset Something for baby/Kaart patroon is van de Silhouette store
 
Mijn ouders hebben natuurlijk ook een kaart gestuurd en dat is deze geworden:
 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ziet dat er weer leuk uit, Sylvia!

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Sylvia, heel mooi.
Liefs van Anita

Alexandra zei

Leuke geboortekaarten.