zondag 27 juli 2014

Hello: just for you

Ieder jaar stuur ik Dylan zijn schoolfoto op naar zijn opa en oma die ver van ons weg wonen. Ik maak er meestal wel een kaart bij zodat Dylan een kleine boodschap mee kan sturen. Ik heb weinig materiaal gebruikt voor deze kaart, maar ik vind hem erg leuk geworden. Het designpapier komt uit het papierblok Moonlight.
(Sorry, voor de donkere foto maar ik heb hem 's avonds laat gemaakt op mijn bureau.)
 
Gebruikte materialen: inkt Stazon Jet Black en  Hello Honey/ Cardstock Whisper White, Blackberry Bliss en Hello Honey/ DSP Paper Stacks Moonlight/ Stempelsets Four You en Teeny Tiny Sentiments

Dinsdag 5 augustus van 19.30 uur- 22.00 uur geef ik een workshop Card in a box. We maken 2 card in a box kaarten met thema naar keuze. Voor meer informatie: zie het kopje "Workhops"in de bovenste balk.

Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Leuke kaart,
Mooie kleurencombi ook met dat paars en oker geel.