donderdag 24 juli 2014

Verjaardagskaarten

Voordat ik begin met mijn blogbericht van vandaag wil ik heel even stil staan bij gisteren....Zo indrukwekkend hoe de rouwstoet is begeleid en de slachtoffers zijn herdacht door iedereen. Verschrikkelijk hoeveel levens er vorige week donderdag verwoest zijn. Mijn gedachten gaan naar de familieleden, vrienden en kennissen van alle slachtoffers van vlucht MH17. Vanmiddag om 16.00 uur zal ik ook weer even stil zijn.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor de nieuwe volgers van mijn blog:
WELKOM en SUperleuk dat jullie mijn blog willen volgen!!
 
Begin deze maand was mijn oudtante  jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt:
Ik vond hem zo leuk geworden, dat ik er nog eentje in de kleur Strawberry Slush heb gemaakt. Hoewel het dezelfde kaart is, geeft het verschil in kleur toch een ander effect. Voor deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van een sketch, maar ik weet alleen niet meer welke. Ik kon het ook niet terug vinden in mijn aantekeningen.
Gebruikte materialen: inkt Strawberry Slush, Wisteria Wonder en Stazon Jet Black/cardstock Whisper White en Crumb Cake/ Stempelsets  Petite Petals en Dutch sentimenten/ Pons Petite Petals/touw en pareltjes uit voorraad
 
Inmiddels is mijn eerste nieuwsbrief ook verzonden! Wil je hem ook ontvangen... vul dan het aanmeldingsformuliertje in aan de rechterkant op dit blog of stuur een mail naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
 
 

 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Sylvia!

Anita Meijer zei

Ja hoe emotioneel was het gisteren hé Sylvia, ik vond het zo indrukwekkend en heb dan ook menig traantje laten gaan, heftig allemaal ..... Je kaartjes vind ik prachtig.
Liefs van Anita

Alexandra zei

Leuke kaarten en ongelooflijk wat een andere kleur al voor effect heeft he.