woensdag 30 juli 2014

Weer thuis!

Zondagavond zijn we thuis gekomen van 2 heerlijke weken vakantie in Duitsland en alles is eigenlijk zo goed als opgeruimd (zelfs de was).
Dus nu kan ik aan de slag in mijn "hoekie". Vakantiefoto's moeten uitgezocht en besteld worden, de souvenirtjes voor de opa's en oma's leuk inpakken, workshop voorbereiden enzo.
Ik zit weer vol idee├źn.

Wat ook heel hoog op mijn to do lijstje staat is het zoeken van mijn notitieboekje waar ik al mijn scrapdingen in op schrijf  zoals challenges, gebruikte materialen enzo. Ik weet niet meer waar ik hem gelaten heb :S Normaal ligt het op een vaste plek naast mijn laptop, maar dat plekje is toch echt leeg.

Gisteren lag er nog een leuke verrassing in de brievenbus...de NIEUWE herfst/wintercatalogus van Stampin' Up! Hij staat weer boordevol nieuwe artikelen en inspiratie.  Op 28 augustus gaat deze catalogus is. Als demonstratrice is 1 van de voordelen dat ik mag pre-orderen. De komende weken zal ik jullie dan ook wat projecten laten zien met materialen uit deze catalogus.

Zin in een leuk uitstapje vandaag...kom dan naar Mill!! Daar is vandaag 1 van de grootste vakantiejaarmarkten in de omgeving. Mij kun je daar ook vinden met een kraam in de Stationsstraat. Je hebt tijd genoeg, want de markt duurt van 10.00uur-18.00 uur :)


Natuurlijk heb ik vandaag ook nog de Weekly Deals voor jullie:
 Fijne dag allemaal!!!

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Goed om te horen dat je vakantie zo leuk was. En dat boekje komt wel weer tevoorschijn hoor, vast door een kaboutertje meegenomen!
De su folder is errug leuk, mijn arme portemonee! en die weekly deal, hoe lang is die nog geldig? De hexagon wil ik al zo lang!!!