vrijdag 22 augustus 2014

Cadeautje opa en actie SU

Al zolang ik mij kan herinneren spaart mijn opa miniatuur flesjes alcohol. Hij heeft er een heleboel uit verschillende landen. Zelf gaat hij al een aantal jaren niet meer op vakantie, maar tegenwoordig nemen wij een flesje mee voor zijn verzameling. Dit jaar had ik vanaf ons vakantieadres 2 kleine flesjes meegenomen. Eentje met de lokale kruidenlikeur en de andere uit een park waar beren woonden die gered zijn uit het circus. (Het geld van verkochte artikelen van het park wordt dan gebruikt voor de verzorging van de beren.)
 Ik vond het niet zo leuk om de flesjes zo te geven, dus heb ik er een mooi doosje om heen gemaakt. Het idee van het doosje heb ik van Sam Donald.
 
Verder heeft Stampin' Up vanaf vandaag t/m volgende week vrijdag (29 augustus) een leuke actie als je erover nadenkt om demonstratrice te worden. Je mag namelijk voor
E 20,00! extra aan producten uitkiezen in je starterspakket.

Een starterspakket kost E 129,00 incl. verzendkosten. Normaal mag je producten uitkiezen met een totale waarde van E 175,00 maar vanaf vandaag dus een week lang een totale waarde van E 195,00.

Ook krijg je bij je starterpakket een business pakket geleverd t.w.v. E 60,00. Dit pakket bestaat o.a. uit brochures, orderformulieren en een aantal catalogi.

Meer informatie over demonstratrice worden vind je in dit tabblad op mijn blog:http://sylvia-mijnblog.blogspot.nl/p/kom-je-in-mijn-team.html

Heb je vragen of wil je jezelf aanmelden als demonstratrice, stuur dan een mailtje naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat heb je er zo een leuk cadeautje van gemaakt, Sylvia!

Alexandra zei

Leuke kerstkaart uit je vorig bericht.
En mooie cadeauverpakking zo voor de flesjes, heel stoer ook.