donderdag 7 augustus 2014

Christmas greetings (sneek peek 1 najaarscatalogus) & Weekly Deals

Een dag later als ik eigenlijk gepland had wil ik jullie deze kerstkaart laten zien die ik gemaakt heb met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus. Ik heb de Photopolymer stempelset Endless Wishes en de embellishments Frosted sequins gebruikt.
Gebruikte materialen: inkt Pool Party, Lost Lagoon en Pear Pizzazz/Cardstock Whisper White en Pool Party/ Frosted Sequins/ Photopolymer stampset Endless Wishes
 
Dit zijn de Weekly Deals van deze week:
De aanbiedingen gelden t/m dinsdag 13 augustus. Wil je iets bestellen, mail dan naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
 

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart, Sylvia.
Ben weer benieuwd naar de nieuwe catalogus!

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Sylvia....heel mooi die sneeuwvlokstempels....Ook de kleurtjes zijn prachtig

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart Sylvia, heel mooi.
Liefs van Anita

Scrapchickies zei

Ik had de stempels al even mogen bewonderen.. mijn favorieten van de kerstserie! :-D Prachtig kaartje Sylvia!

Alexandra zei

Mooie kerstkaart. Mooie kleuren heb je ook gebruikt.

Wendy ten Hove zei

Echt heel mooi geworden deze kaart! Prachtige nieuwe stempels zijn het toch weer ook! Leuk!
Groetjes, Wendy