donderdag 28 augustus 2014

Soms heb je van die dagen....

dat je voor je gevoel alleen maar achter de feiten aanzit. Nu moet ik ook wel weer in het ritme komen na de zomervakantie, want beide kids gaan nu naar school en sinds dit schooljaar hebben ze een 5 gelijke dagen rooster. Wat inhoud dat ze nu 5 dagen van 8.30 u tot 14.00 u op school zijn.
Ze hadden er allebei wel heel veel zin in maandag.
Ook ben ik deze week druk geweest met de voorbereidingen voor de party van de nieuwe najaarscatalogus vanavond. Want eindelijk is het zover...
de nieuwe najaarscatalogus gaat vandaag
in t/m 5 januari 2015!!
Heb je hem nog niet in huis, dan kun je hem alvast via deze link online bekijken. Wil je hem toch liever in het echt bewonderen, dan kan je hem bij mij bestellen door een mail te sturen naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl  je betaald dan alleen de verzendkosten
Volgende week zal ik jullie laten zien wat ik allemaal gemaakt heb voor vanavond.
Deze kaart heb ik gemaakt met de set Holiday home:
 
Dan heb ik natuurlijk ook nog de Weekly Deals van deze week voor jullie:
De stempelset Tape It staat hoog op mijn wensenlijstje. Jullie weten vast wel wat ik ga bestellen :) A.s zaterdag 30-8 gaat er een extra bestelling uit, wil je nog iets mee bestellen laat het mij dan weten voor 19.30uur via
 
 
 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke foto's, Sylvia. Je kunt wel zien dat ze er allebei zin in hebben!

Alexandra zei

Wat staan ze glunderend op de foto geweldig. Hopelijk gaan ze de rest van het schooljaar ook zo enthousiast naar school, hihi.
Leuke kaart heb je gemaakt.