zondag 3 augustus 2014

Thank you & zwembad in de straat & leuke actie van Stampin' Up!

Tijdens onze vakantie was ik op you tube wat filmpjes aan het bekijken en via via kwam ik terecht bij de step block kaart. Ik had hem ooit weleens voorbij zien komen op een blog, maar dacht toen dat het een moeilijk model was. Eigenlijk valt dat best mee :) Van de week heb ik dan ook deze kaart gemaakt in de kleur Tangerine Tango. De bijpassende envelop heb ik met de envelope punchboard gemaakt.
Gisteren hadden we 's middags een hele erge regenbui en stond voor het eerst onze straat blank.
Gelukkig trok het water zo weg, maar het is wel apart om mee te maken.

Als laatste wil ik jullie nog vertellen over de SUper leuke actie die Stampin'nUp! de hele maand augustus heeft. Als je een Big Shot koopt krijg je er een GRATIS bundel bij (stempelset en bijpassende framelits)! Heb je al een Big Shot....dan kan je alsnog 1 (of meerdere) van de bundels uitkiezen met 15 % korting.
Je kunt kiezen uit deze bundels:
1. Sumthin' with Bubbly Words
2. Flowery Daydream
3. Decorative Goodies
4. Celebrating Chalk Talk
5. Bright & Beautiful Stars

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Sylvia, supermooi en wat jullie gisteren hadden dat hadden wij afgelopen maandag.
Liefs van Anita

Je@net zei

Wauw...dat ziet er inderdaad best ingewikkeld uit, maar het eind resultaat is prachtig!

Alexandra zei

Leuke kaart.
gelukkig is het water wel weer nel weggetrokken, moet er niet aandenken dat je huis blank staat.