vrijdag 5 september 2014

Foto's "kenninsmakingsavond" nieuwe najaarsscatalogus

Het was deze week wat stiller op mijn blog, maar achter de schermen werd er druk gewerkt aan voorbereidingen en opdrachten. Ook wil ik wat meer vaste onderwerpen in mijn blogberichten gaan gebruiken zoals b.v. color challenges, cadeautjes en kaarten in 1 kleur.

Maar eerst wil ik jullie wat foto's laten zien van "kennismakingsavond" van de nieuwe najaarscatalogus vorige week donderdag.
Bij binnenkomst lag er voor iedereen een catalogus klaar met een klein welkomstcadeautje en een lotnummer.
Het idee van deze mini explosion box met chocolaatje heb ik op Pinterest gevonden.
De tafel met een aantal nieuwe producten uit de catalogus en wat voorbeelden die ik ermee heb gemaakt:
Voorbereidingen voor de make & take:
Dit is de kaart van de make and take, gemaakt met de leuke stempelset Festival of Trees:
Het kleine geschenkje voor deze avond was een doosje gemaakt met de giftbox punchboard en versierd met het papier Trim the Tree en embelishments uit de catalogus. In het doosje zat een klein kaarsje in de vorm van een kerstboom.
Ik ben alleen wel vergeten een foto te maken van het prijzenpakket wat gewonnen kon worden met de loterij :S
 
P.s.  Heeft er iemand tips hoe je goed kan belichten in een foto tent? De foto's zijn iedere keer overbelicht en we hebben al vanalles geprobeerd.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er allemaal erg mooi uit, Sylvia!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk zeg, ik heb nog nooit met een fototent gewerkt dacht dat het handig was, misschien kun je indirect flitsen, de lampjes naar de buitenkant richten ipv naar het object dat je wilt fotograferen. Ik weet het niet hoor, heb er nog nooit een in het echt gezien.

Alexandra zei

Dat ziet er allemaal leuk uit.
Helaas geen fotografie tips.