woensdag 24 september 2014

Teamdag Gladbeck

De afgelopen dagen heb ik niet gefröbeld, want ik had last van een buikgriepje. Ik voel mij nog niet helemaal fit, maar de zin om te fröbelen is er in ieder geval weer.
Maar vanmorgen heb ik eerst wat foto's uitgezocht van projecten die ik jullie nog wil laten zien. Zo kwam ik ook nog de foto's tegen van de teamdag in Gladbeck.
Het is alweer bijna een maand geleden dat deze SU-perleuke dag werd georganiseerd door Jenni Pauli
Dus ga er maar even voor zitten.....want dit wordt een lang berichtje :)

Bij binnenkomst stond er een tafel met koffie/thee en allerlei heerlijke dingen.
Jenni was de hele dag makkelijk te vinden, want ze had als herkenningspunt een roze ballon aan haar shirt geknoopt.
Op de tafels in de zaal stonden kleine cadeautjes voor iedereen en er lag een envelop met papier voor de make and take projecten.
Jose vertaalde voor de Nederlandse dames wat Jenni vertelde.
Natuurlijk was er ook de mogelijkheid om te swappen met elkaar. Gelukkig hoefde ik geen 90 swaps te maken, maar 1 voorbeeld swap en de uitwerking hiervan. De uitwerking moest je dan 90 keer kopiëren, zo kwam ik ook weer met 90 nieuwe ideetjes thuis. 
Ik had een doosje gemaakt met daarin een zakje voor warme chocolademelk en een zakje met mini marshmallows.
Tussen alle andere activiteiten door was er genoeg tijd om make and take projecten te maken die een aantal dames van Jenni's team hadden voorbereid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar 1 kaart gemaakt heb, omdat het best een overweldigende dag was met veel indrukken.
Er waren ook nog 6 thematafels gemaakt door verschillende groepen. Enkele dames van het Treasureteam hadden een echte Hollandse tafel gemaakt en wonnen hiermee de 3e prijs.
Op het einde van de dag werd er nog een groepsfoto gemaakt van de aanwezige leden van het Treasureteam:
Al met al was het een dag om nooit te vergeten!! Ik ben een bijzondere ervaring rijker.

1 opmerking:

Scrapchickies zei

Ik had natuurlijk al gehoord van je SU-per dag maar ontzettend leuk om de foto's te zien!