donderdag 16 oktober 2014

52 weeks of Christmas: Merry Christmas (week 42)

De afgelopen week is het bloggen er een beetje bij ingeschoten. Ik ben vooral bezig geweest met het afmaken van een stapel UFO's (unfinished objects) die al een tijdje op mijn bureau lagen.
Het kaartje van vandaag is ook zo'n project. De rode label heb ik namelijk met mijn Silhouette uitgesneden en ik heb even gewacht totdat ik meerdere dingetjes had voor de Sil.
Ook heb ik weer de leuke Tree pons gebruikt en het DSP papier Trim The Tree.
De tekststempel komt uit de Hostess set Good Greetings.
(Deze set kan nog tot 31 oktober verdient worden bij een verzamelbestelling tijdens een party/workshop vanaf  E 300,00) 
 
 
De Weekly Deals zijn deze week erg leuk!! Wil je iets bestellen, stuur dan een mailtje naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl voor 23.00 uur op dinsdag 21 oktober.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart, Sylvia!

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooi kerstkaartje Sylvia!! Leuk dat je meedoet met de 52 weeks!!
Kerst-groetjes, Yvonne

Alexandra zei

Vrolijke kerstkaart.

Kitty zei

Wat een leuk kaartje Sylvia!