donderdag 23 oktober 2014

52 weeks of Christmas (week 43) en een klein beetje Halloween

Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Snowflake thinlits card die.
Neem ook even een kijkje op het blog van 52 weeks of Christmas, want er staat een belangrijk berichtje op.
Ik ben al volger geworden :)
Helaas is het Dazzling Diamond Glimmer papier niet zo goed te zien op de foto. Ik ben nog steeds op zoek naar een manier om mooie foto's te maken.
Gebruikte materialen: Snowflake thinlits card die/ Cardstock Lost Lagoon en Soft Sky/ Inkt Lost Lagoon/ DSP All is calm/ Dazzling Diamonds Glimmer Paper/ Stempelset (tekst) Endless Wishes/ Strass steentjes
 
En dan een beetje Halloween...
Mijn kinderen hebben nu herfstvakantie en samen met mijn dochter heb ik vanmorgen deze spookkoekjes gebakken.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Allereerst bedankt voor het mooie kaartje dat ik van je mocht ontvangen, Sylvia. Hartstikke leuk en bovenal super lief van je!
En ook deze kerstkaart heb je prachtig gemaakt.
Mmmh....die koekjes zien er heerlijk uit!

Gaby Dierx zei

Mooi kaartje enne...lekkere koekjes...:-)!!!
Ik ben je nieuwe volger...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Leuke kerstkaart en de koekjes zien er overheerlijk uit.