donderdag 30 oktober 2014

52 weeks of Christmas (week 44): You're invited

Als eerste nog een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger Gaby!
Super leuk dat je mijn blog volgt :)
 
De kaart van vandaag heb ik geCASEd uit de huidige herfts/winter catalogus van Stampin' Up!. Hij staat op blz. 20.
Ik had alleen geen zilver karton en heb daarom zilver glitterpapier gebruikt.
Gebruikte materialen: Cardstock Soft Sky, Whisper White en Lost Lagoon/ Inkt Soft Sky en Lost Lagoon/ Stempelset Letterpress Winter/ All Is Calm Designer Washi Tape/ Frosted Sequins/ Snowflake Card Thinlits Dies/ All Is Calm DSP/ Baker's Twine Whisper White/ Glimmer Paper Silver

Wil je weten hoe je deze kaart moet maken? In dit filmpje wordt uitgelegd hoe:

 

5 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig kaartje Sylvia....sorry al een tijdje niet langs geweest en daardoor veel moois gemist zie ik....SCHITTEREND allemaal....
groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Prachtige kerstkaart.
De cadeauenvelop uit de vorige post is ook een beauty.
En wat leuk die halloween canvas workshop voor de kids.

Nelleke zei

O, wat is deze mooi zeg! Ja heel goed gelukt. Fijn dat je deze week weer meedoet. Groetjes. Nelleke DT 52 weeks of