maandag 20 oktober 2014

Baby Boy

Deze 4 geboortekaartjes had ik eigenlijk gemaakt om mijn voorraad aan te vullen, maar toen belde een vriendin dat ze geboortekaartjes nodig had en waren ze gelijk verkocht. Ik heb verschillende sketches gebruikt voor het maken van de kaarten. De eerste 2 kaarten heb ik gemaakt met de kleuren Marina Mist en Pear Pizzaz. De stempelset die ik gebruikt hebt is Zoo Babies.

Deze kleurencombinatie kwam ik tegen op Pinterest: Crushed Curry, Marina Mist en Smoky Slate (Ik heb een bord gemaakt met kleurenchallenges van SU. Hier kom je leuke combinaties tegen.)
De sterren op deze kaart zijn gemaakt met de retired set Simply Stars, maar deze blijft een favoriet om te gebruiken.

Vanaf vandaag kunnen er producten besteld worden uit de aanvulling op de herfst/winter catalogus. Wil je iets bestellen, stuur dan een mail naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl.
A.s. woensdag 22 oktober plaats ik weer een bestelling!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke serie babykaarten, Sylvia!

Alexandra zei

Leuke geboortekaartjes.