maandag 6 oktober 2014

Dag van de leraar

Vandaag is de "Dag van de leraar".
Voor de juffen van Dylan en Lisa heb ik deze doosjes gemaakt en gevuld met mini stroopwafels. Het idee van het doosje heb ik van Sam Donald (Pootles)
Het DSP wat ik gebruikt heb is het retired papier Fresh Prints. Ik heb nu nog net genoeg over om 2 kaarten te maken en dan is het helaas echt op. De tekst op de tag heb ik gemaakt met de computer.
Gebruikte materialen: Cardstock: Coastal Cabana, Real Red, Whisper White en Crumb Cake/ Inkt:  Real Red, Coastal Cabana, Strawberry Slush en Crumb Cake/ Lint: Real Red en Coastal Cabana/ Pons: Petite Petal en Note Tag/ Stempel Petite Petals/ Parels uit voorraad



2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk en bovenal lief idee, Sylvia. Dat zal in de smaak vallen bij de leraren, zowel letterlijk als figuurlijk :o)

Alexandra zei

Wat een leuke doosjes, daar zullen de juffrouws vast heel blij mee zijn geweest.