vrijdag 31 oktober 2014

Happy Halloween!!!

Op het Creatijd forum mocht ik een Halloweenswap organiseren. Je werd gekoppeld aan 1 persoon die je dan een "Spooky" kaart stuurt.
Ik heb een hele gave kaart van Marjolijn van gekregen:
Maar ook van Annelies heb ik een mooie spooky kaart gekregen. Wij sturen elkaar al een paar jaar een kaart met Halloween:
 
Dit is de kaart die ik gemaakt heb voor mijn swapmaatje op het forum:

Gebruikte materialen: Inkt Basic Black/ Cardstock Basic Black, Crushed Curry, Bermuda Bay/ DSP Motley Monsters/ Stempels Holliday Home en Hostess set Good Greetings/ Overige materialen uit voorraad
 
 Deze kaart heb ik voor Annelies gemaakt met wat hulp van mijn Silhouette:
Gebruikte materialen: Cardstock Basic Black/ Inkt Basic Black/ DSP Motley Monsters/ Vellum SU/ Overige materialen uit voorraad
 
 Deze kaart is voor een andere vriendin en haar zoontje:
Gebruikte materialen: Circle Thinlits Card Die/ Cardstock Tangerine Tango/ DSP Motley Monsters/Hostess Stempelset Good Greetings/ Overige materialen uit voorraad
 
Zoals jullie vast wel gezien hebben is het gedichtje een favoriet van mij om te gebruiken tijdens Halloween. Ik had nog een ander gedichtje, maar ik kon niet terug vinden waar ik het had opgeschreven. En wat denken jullie.....gisteravond vond ik het op een hele logische plek. Die bewaar ik dan maar tot volgend jaar :)
 
 

1 opmerking:

Je@net zei

Happy Halloween, Sylvia!
Wat een ontzettend leuke kaarten heb je gemaakt én gekregen.
Zelf doe ik niets aan Halloween, maar de kaartjes zien er erg leuk uit!