donderdag 2 oktober 2014

52 weeks of Christmas: verschillende kerstkaarten (week 40)

Het is al heel lang geleden dat ik jullie op donderdag een kerstkaart heb laten zien, maar vanaf vandaag gaat dit veranderen. Zo kan ik ook weer mee doen aan de 52 weeks of Christmas.  Een inhaalslag ga ik niet aan beginnen, want daar loop ik inmiddels teveel voor achter. Ook red ik het nog niet om deel te nemen aan de challenge van deze maand.
Voor vandaag heb ik wel 4 kerstkaarten voor jullie die ik nog niet heb laten zien. Alle vier zijn ze gemaakt met de set Festival of Trees en de bijpassende pons.


3 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaartjes

Nelleke zei

Mooie kaarten serie met een eigen stijl. Fijn dat je meedoet om op donderdag ene kerstkaart te plaatsen. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of.....

Ans Gilbert zei

Hoi Sylvia,
wat heb je een mooie serie kerstkaarten gemaakt, fijn dat je weer begonnen bent én meedoet aan 52 Weeks of,
groetjes Ans