vrijdag 7 november 2014

52 Weeks of Christmas (week 45): A merry little wish

Een dag later dan normaal, maar dat komt omdat ik vergeten was mijn berichtje voor gisteren klaar te zetten.
Ik ben namelijk met Annelies naar de Kreadoe geweest. Het was een hele gezellige dag en we zijn beide weer goed geslaagd :)
De kaart van deze week heb ik gemaakt met restjes die op mijn bureau lagen nadat ik mijn project voor de dag van de Mantelzorg had gemaakt.
Dit is hem geworden (als je op de foto klikt zie je de embossing op de kaart beter)
Gebruikte materialen: Cardstock Whisper White en Cherry Cobbler/ Stempelset Festival of Trees/ Embossingfolder Lucky Stars/  Itty Bitty Accents Punch Pack Ster en Tree Punch/ Glimmer paper Gold/ Inkt Garden Green, Cherry Cobbler en Early Espresso

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Leuke kerstkaart en heerlijk zo'n dagje kreadoe.

Ingrid Reyners zei

Wat leuk gemaakt dit kaartje met SU producten, ik wil je vragen of je contact met op wil nemen voor het nieuwe blog 52 weeks to Christmas...dt team . Mijn mail: ingrid.scrapfrutsels@ziggo.nl . Zodat ik wat meer uitleg kan gaan geven hoe we te werk zullen gaan met het nieuwe blog. Groetjes, Ingrid.