donderdag 13 november 2014

52 weeks of Christmas (week 46): A verry merry everything to you and yours

Vandaag geen kaartje met kerstboom of sneeuw/ijs ster maar eentje met enkel een sentiment.
De stempel komt uit de stempelset Merry Everything en met de bijpassende pons heb ik er een label van gemaakt. Deze stempels zijn ook erg leuk te gebruiken om zelf kaartjes te maken voor Project Life of een December Daily album. Ik twijfel trouwens of ik dit jaar nu eens eindelijk een December Daily ga maken. Het staat al lang op mijn to do lijstje. Wie heeft er weleens eentje gemaakt en heeft er tips voor mij?
Met twee stroken DSP papier Trim the Tree en wat sequins heb ik het kaartje verder versierd. Het sterretje heb ik uit het gouden glimmer papier geponst.

Gebruikte materialen: Cardstock Garden Green en Whisper White/ Inkt Cherry Cobbler/ Frosted Sequins/ DSP Trim the Tree/ Glimmer Glitter Gold

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Sylvia.
En de beste tip voor een DD die ik je kan geven is: 'gewoon doen en beginnen'! Het is zó leuk!

Alexandra zei

Dat is zeker een mooie stempel.
Nog nooit een december daily gemaakt, dus helaas ook geen tips.