zaterdag 22 november 2014

Around the world stamping challenge: AW 29 Colors

Op Facebook zag ik de kleurenchallenge voorbij komen van het blog Around the world Stampin' Up! challenges en omdat zaterdag voortaan Kleurenchallenges zaterdag op mijn blog wordt besloot ik mee te doen. (Ik wil wat meer vaste thema's terug laten komen op mijn blog, net zoals de donderdag thema kerst heeft.)
 
 I decided  to play along with the color challenge over at the Around the world Stampin' Up! challenges blog
 
Ik heb een CAS verjaardagskaart gemaakt voor een jarige op het Creatijd forum:
I made a clean and simple birthdaycard:
De vlinders zijn 3 dimensionaal, maar dat is op de foto helaas niet zo goed te zien.
The butterflies are 3 dimensional, but you can't really see that on the picture.

Gebruikte materialen: Inkt Real Red, Crumb Cake, Memento black, Crushed Curry en Hello Honey/ Cardstock Whisper White, Crumb Cake en Hello Honey/ Candy Dots Real Red/ Stempelset Gorgous Grunge, Stippled Blossoms, Sentimenten en papillon Potpourri/ Stamp-a-ma-jig

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia. Heel mooi gedaan, joh!

Alexandra zei

Mooie kaart, die bloemenstempel is prachtig zeg.