donderdag 11 december 2014

52 weeks of Christmas (week 50): Merry Christmas

Mijn kaart van deze week heb ik geCASEd van het blog van Hannelie: Desert Diva. Ik had haar kaart op Pinterest voorbij zien komen en gepind op mijn bord Cards for inspiration.
Vanaf 1 januari maak ik deel uit van het team design members van het blog 52 weeks to Christmas. Yvonne heeft namelijk besloten te stoppen met haar blog 52 weeks of Christmas. Met de start van dit nieuwe blog en een heleboel enthousiasme van het design team gaan we het leuke initiatief van iedere week een kerstkaart maken doorzetten. Ook zal er iedere maand een challenge zijn waar je een leuk prijsje kunt winnen.
Kom gerust een kijkje nemen en doe gezellig mee!
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Mooi in die zachte kleur!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Leuke kaart en succes met je designteam, zal zeker eens een keer komen kijken.

Wendy ten Hove zei

Wat een lekker fris kerstkaartje is dit geworden! Leuk gedaan!
Groetjes en fijne dag,
Wendy