donderdag 25 december 2014

52 weeks of Christmas (week 52): Kerstkaarten en cadeautjes

Vandaag mijn laatste berichtje wat over  het leuke blog 52 weeks of Christmas  gaat.
 Maar zoals jullie inmiddels wel weten gaat het initiatief van iedere week een kerstkaart maken door op het blog 52 weeks to Christmas
Samen met de andere dames van het design team gaan we er een leuk jaar van maken, zodat we kerstkaart stress vrij zijn aan het einde van het jaar. (Hoewel ik er dan nog wel tekort zal komen)
Iedere maand is er ook een challenge waar je een leuk prijsje mee kan winnen.
 
Vandaag wil ik jullie een aantal kerstkaarten laten zien die ik gekregen heb van het forum waar ik lid van ben.
Deze kaart kreeg ik van Roelien, mijn swapmaatje voor de kerstswap.
 
 Deze kaarten heb ik ook nog gekregen:
Inmiddels zijn er nog een paar bijgekomen, maar ik besef mij net dat ik deze nog op de foto moet zetten.
Dank jullie wel voor de mooie kaarten!!
 
Als laatste wil ik jullie de cadeautjes laten zien die ik gemaakt heb voor de juffen van mijn kinderen als kerstgroet:
In ieder doosje zaten vier kerstboomkaarsjes. Deze kaarsjes hebben we gekocht tijdens onze vakantie in Duitsland dit jaar bij een kaarsenmakerij.
 
IK WENS JULLIE NOG EEN HELE FIJNE 1STE KERSTDAG!!
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Je@net zei

Mooie kaarten heb je ontvangen, Sylvia, zie die van mij er ook tussen staan :o)
Fijne dagen gewenst, geniet er samen van!