zaterdag 20 december 2014

Kleurencombi: dagje later

Vandaag is eigenlijk de dag dat er een kleurencombi kaart op mijn blog moet staan, maar deze komt morgen. Dit komt doordat ik de laatste dagen mijn Freubelhoekie aan het herorganiseren ben. Een oude kast is opgeruimd en door andere (praktische) kasten terug te kopen, heb ik nu meer ruimte om mijn spullen op te ruimen. Ik ben ook alles gelijk aan het uitzoeken wat ik niet meer gebruik en andere spullen netjes aan het opruimen wat ik eigenlijk al een tijdje geleden had moeten doen. Er moet nog 1 grote doos opgeruimd worden en dan ben ik helemaal klaar :) Ook de laptop moest er aan geloven en ik heb veel foto's ontdekt die ik jullie helemaal nog niet heb laten zien.

Zo ook mijn swap die ik gemaakt heb voor de Sale-A-Bration tour eind november. In mijn enthousiasme van het ontdekken van alle leuke swaps die ik terug kreeg, ben ik vergeten deze op de foto te zetten. Beetje dom van mij :S
Ik heb van het bruine papier wat altijd bij de bestellingen zit zakjes gemaakt en deze dichtgenaaid met mijn naaimachine. Met de Silhouette heb ik de Pieten mutsen gemaakt.
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Sylvia.
Succes met het opruimwerk!

Alexandra zei

Succes met opruimen en ordenen, daar gaat altijd stiekem toch aardig wat tijd in zitten.
Leuk die zakjes met de pietenmutsen.