dinsdag 23 december 2014

Sneak Peek #2

Voor vandaag heb ik een sneak peek gemaakt met een product uit beide catalogussen. Maar eerst laat ik jullie de catalogussen zien:
Vanaf 6 januari vind je een link hier op mijn blog om de inhoud online te bekijken. Voor nu mag ik alleen de voorkant laten zien.
 
 Dit is mijn kaart:
De stempel "celebrate your big day with cake" hoort bij de stempelset Big Day en deze vind je in de Sale-A-bration catalogus. Een hele leuke stempel die je op verschillende manieren kan gebruiken. Zo had ik ook een kaart gemaakt met een afdruk van de stempel gekleurd met mijn markers. Helaas is deze in de vuilnisbak beland want ik had een onhandig moment met mijn koffiekopje :S

Het designpapier wat ik gebruikt heb staat in de lente/zomer catalogus en heet Adventure Bound. (Het is een papierblokje.) Aan de ene kant van het papier staat een mooie gefotografeerde afbeelding met een natuurlijk thema en aan de andere kant staan patronen.
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Je@net zei

Ooooh....dat ziet er allemaal super leuk uit!