donderdag 1 januari 2015

52 weeks to Christmas #1

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar wil ik jullie graag 2 kaarten laten zien.
De eerste kaart heb ik gemaakt om iedereen een gelukkig nieuw jaar te wensen!!
Ik hoop dat jullie een gezellige oud & nieuw gehad hebben.
Met de Silhouette heb ik de 2015 met sterren uitgesneden.
 
De tweede kaart is mijn eerste kerstkaart voor dit jaar want vandaag
  is het blog 52 weeks to Christmas gestart.  
Er staan al  twee mooie kerstkaarten op het blog gemaakt door Ingrid en Nelleke. Het doosje waar ik altijd mijn kerstkaarten in bewaar is ieder geval niet meer leeg :)
Built for Free Using: My Stampin Blog


7 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt Sylvia. Vooral de 2015 met goud ziet er echt spetterend uit. En ook je kerstkaartje met de mooie kerststerren en kleuren geweldig. Dit was echt mijn favoriet bij SU, afgelopen jaar. Veel kaartjes mee gemaakt. Nog een mooi en creatief 2015 gewenst, en leuk dat je mee doet bij 52 weeks to Christmas...groetjes, Ingrid.

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Sylvia.
Een goed begin van een nieuw en super creatief jaar!

Marlieke zei

Gelukkig nieuwjaar!
Het zijn twee prachtige kaartjes om 2015 mee te beginnen!

Monique zei

Prachtige kaarten! De eerste kaarten zijn er weer. Leuk dat je meedoet bij 52 weeks...
Liefs Monique

Rosina zei

hele leuke kaartjes Sylvia....prachtig!!!
ook een heel mooi en creatief 2015 gewenst....

groetjes Rosina

Nelleke zei

De beste wensen voor ene mooi en creatief 2015. Je hebt weer een mooi begin. Elke kaart heeft zijn eigen stijl, die met het goud is stijlvol. De 2e met de sterren vind ik het mooiste. prachtige stempel zeg! groetjes, Nelleke

Alexandra zei

Voor jullie ook de allerbeste wensen en dat 2015 alleen maar goed nieuws mag brengen.
Leuke nieuwsjaarkaart en wat een goed begin van het jaar met zo'n leuke kerstkaart. Zo is kijken op dat blog.