dinsdag 13 januari 2015

Birthday Wishes

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers! Ik vind het superleuk dat jullie mijn blog willen volgen :)

De kaart van vandaag is in een kleur die ik normaal niet snel zal gebruiken, namelijk Daffodil Delight. Omdat ik niet de standaard combinatie wilde gebruiken die ik er altijd als eerste bij pak, rood en oranje, heb ik de color coach erbij gepakt. Dit is een handige waaier met alle kleuren van Stampin' Up! Op de achterkant staan verschillende kleurencombinaties als tip. Hij is ook erg handig als je even geen inspiratie hebt.  Je moet alleen zelf ieder jaar de nieuwe In Colors toevoegen en eventuele kleurveranderingen. De pareltjes in de kleine bloemen zijn niet van Stampin' Up!

Built for Free Using: My Stampin Blog


5 opmerkingen:

Miranda zei

Prachtig kaartje!

Gaby Dierx zei

Mooi met die bloem!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Mooie kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Mooie kaart en handig zo'n kleuren waaier.

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart hoor, en mag ik je vragen hoe je di gebruikte artikelen onder je werkje zet? superhandig!!!