dinsdag 20 januari 2015

Geboortekaartjes

Een vriendin van mij is bevallen van een dochter. Helaas hebben ze een hoop zorgen om hun kleine meisje. Ze heeft namelijk dezelfde hartafwijking, maar wel in mindere mate, waar haar oudere broertje aan overleden is. 4 jaar geleden heb ik hier wel eens over geschreven, dit is de link met hun verhaal
Gelukkig mocht de kleine meid na een weekje in het ziekenhuis mee naar huis. Ze wordt wel streng onder controle gehouden.
Dit is het geboortekaartje wat ik gemaakt heb voor haar. Niet alle stempels zijn van Stampin' Up!
 En een kaartje voor de ouders van mijn vriendin:
De hartjes heb ik gemaakt met de Happy Heart embossingfolder uit de lente/zomer catalogus.

Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaartjes en inderdaad heel moeilijk voor de ouders, het kindje en iedereen die daar dicht bij stat, jij ook sterkte hoor, maar ook genieten van zo'n lief klein hummeltje!

Je@net zei

Een erg mooie kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Wat een lief geboortekaartje, heel veel sterkte gewenst voor je vriendin en haar gezin, hopelijk gaat het allemaal goed.
Je kaart uit de vorige post ik ook heel gaaf.