zondag 18 januari 2015

Happy Birthday to you (kleurencombi #7)

Een dagje later dan normaal, maar de afgelopen week heb ik weinig fut gehad om te scrappen. Dit komt doordat ik (na een complicatie bij een tandartsbehandeling) een flinke ontsteking in mijn kaakholte heb. De medicijnen die ik hiervoor heb gekregen, helpen goed maar ik wordt er alleen erg moe en futloos van.
Maar vanmorgen had ik even zin om een kaartje te maken en wel met de huidige challenge  van het Colour Q blog
 
A day too late, but these past few day's I didn't have much energy to scrap. I have an infection in my upper jaw and the medicines are making me feel very tired.
But this morning, after a good nights rest, I wanted to scrap. I used this weeks challenge over at the Colour Q blog
 
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Je@net zei

Zou zelf deze kleurtjes niet zo snel bij elkaar zoeken, maar wat is je kaartje verrassend leuk geworden. Erg mooi gedaan, Sylvia!

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

Groetjes Diny

Claire zei

This is so sift and pretty, despite the strong colours! Those feathers look like they are just gently fluttering in the wind. Thanks for playing along at Colour Q this week!

Miranda zei

Oei dat klinkt niet best! Je kaartje is wel helemaal leuk!! Super!
Veel sterkte!