zaterdag 10 januari 2015

Van harte beterschap (Kleurencombi #6)

Voordat ik het ga hebben over de kleurencombi wil ik jullie eerst vertellen over de bloghop die vandaag en morgen georganiseerd wordt door Nederlandse SU demonstratrice's. Het thema van deze bloghop is de nieuwe lente/zomer catalogus. De bloghop begint om 10:00 uur op het blog van Erna Logtenberg en morgen om 10:00 uur op het blog van Ilse van Vliet 
Zelf doe ik morgen mee aan de bloghop. Dus als je tijd en zin hebt ga er dan maar lekker voor zitten, want het zijn veel bronnen van inspiratie :)
 
En dan nu de kleurencombi....
Voor de kleuren van vandaag heb ik de kleurencombi gekozen van de huidige challenge op het Colour Q blog.
De challenge loopt t/m maandag (12 januari), 12 uur middernacht CST.
 
Today I have two cards to show you inspired by the current challenge over at the Colour Q blog.
You can play along untill Monday january 12th at 12 midnight CST
Ik heb twee beterschapskaarten gemaakt met de Lotus Blossom stempelset. Alleen de tekststempel is niet van Stampin' Up!, de pareltjes op de rechter kaart heb ik gekleurd met de blendabilities Calypso Coral. Helaas heb ik nog geen blendabilities in de kleur Rich Razzleberry. Deze staan inmiddels wel op mijn wishlist. De onderste bloem heb ik verhoogd met dimensionals.

I made two "get well" cards with the Lotus Blossom stamp set. I coloured the pearls on the right card with some Calypso Coral blendabilities. I don't  have the Rich Razzleberry yet, but there on my wishlist. I used two dimensionals to lift the flower on the bottom.

Built for Free Using: My Stampin Blog



4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaarten, Sylvia!

Lisa zei

Sylvia these are both as pretty as can be! Thanks for joining us at the ColourQ!

experimentswithcardmakingetc zei

So beautiful! Love those flowers!

Sylvia zei

Lovely cards, Sylvia, love those new flowers! So happy you played with us at the colourQ! Hope you will play again soon.