donderdag 5 februari 2015

52 weeks to Christmas #6 Merry & Bright

Vandaag mag ik samen met Nelleke een kaart plaatsen op het blog. Ik heb voor jullie nog een kaart gemaakt met het onderwerp van de challenge: eten op je kaart.
Deze week heb ik gekozen voor een kerstcake. Al ruim 15 jaar maak ik ieder jaar rond kerst een vruchtencake voor mijn opa, zijn favoriete cake. Hij is inmiddels 86 en ik hoop dit nog een aantal jaar te kunnen doen voor hem.
De cake heb ik uitgesneden met de Silhouette.

Je kan nog steeds mee doen met de challenge tot vanavond 23:59 uur. Helaas doet Mr. Linky het niet, maar Ingrid heeft een bericht geplaatst waar je een link naar jouw kaart kan plaatsen.

 
Built for Free Using: My Stampin Blog


5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan, Sylvia!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia.
En wat een mooie traditie om dit elk jaar voor je opa te doen!

Bep zei

Hoi Sylvia,

Wat een leuke kaart en wat vindt ik dat leuk dat je ieder jaar voor je opa een vruchtencake bakt super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Diny zei

Oh....wat leuk gedaan....een prachtig kaartje.

Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een leuke en heerlijke kerstkaart!

Groetjes,
Marijke