donderdag 12 februari 2015

52 weeks to Christmas #7 Prettige Kerstdagen

Tussen mijn 3d vellen vond ik deze week dit lieve plaatje van Sarah Kay.
Voor deze kaart heb ik een note card van SU gebruikt, deze is iets kleiner van formaat dan een normale kaart. Op het hart van de kerststerren zit nog wat glitter maar dat zie je niet zo goed op de foto. Voor de tekst heb ik de NLD stempelset Sentimenten van SU gebruikt.
Vandaag zijn Wilma en Ingrid aan de beurt op het blog, maar ook word de winnaar van de januari challenge bekend gemaakt! Komen jullie ook een kijkje nemen?

Built for Free Using: My Stampin Blog


5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Diny zei

Wat leuk gedaan......ook het achtergrond papier is mooi.

Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaart is het geworden Sylvia, met een mooi plaatje. gezellig dat je er weer bij bent bij 52 WTC, ik heb ook voor de wekelijkse challenge een link gemaakt, zodat je je kaart kan linken op het blog, dat maakt het wat makkelijker om langs te komen iedere week. Groetjes, Ingrid.

Nelleke zei

Mooie kaart weer vandaag, gewoon elke week meedoen he? Fijn dat je ook meedoet met 52 weeks to Christmas. Groetjes, Nelleke