donderdag 26 februari 2015

Challenge februari 52 weeks to Christmas #9 Merry Christmas

De laatste donderdag van de maand en dat betekent dat er een challenge op het blog is. Voor deze maand is dat "zoveel mogelijk bomen op je kaart" Niet alleen Bep en Lisbeth hebben weer mooie voorbeelden gemaakt, ook de rest van het team laten hun kaart zien.

Dit is mijn kaart voor deze week:


Het is een vintage kaart geworden. De boom met de ster heb ik direct op het papier gestempeld, maar de overige bomen heb ik eerst gestempeld op een kladpapiertje en daarna op de kaart.
De tekst had ik eerst met memento inkt gestempeld, maar toen miste ik iets. Het goud maakt het net iets warmer.
 
 
 
 
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Mooi, al die bomen op een rij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Janine zei

Mooi! Groetjes, Janine

Diny zei

Wat een prachtige kerstkaart is dit.

Groetjes Diny

Miranda zei

Hele mooie kaart zeg!!!! Idd erg mooi met dat goud!