dinsdag 10 februari 2015

Happy Happy Happy Happy Birthday.... & Happy Valentine's Day

 De kaarten van vandaag heb ik gemaakt met een techniek die je nu heel veel ziet:
de Bokeh techniek.
 De eerste kaart heb ik al een paar weken geleden gemaakt en voor een eerste probeersel was ik best tevreden met het resultaat. Op de foto komt het effect helaas wel minder goed over als in de werkelijkheid.
Deze tweede kaart heb ik gemaakt n.a.v. dit filmpje van Dawn (Dawns stamping thoughts)
De bovenste kaart heb ik gemaakt op watercolor papier en de onderste op Whisper White.


Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Je@net zei

Gaaf effect en heel leuke kaarten, Sylvia!

Alexandra zei

Heel mooi effect, prachtige kaarten.

Diny zei

Twee prachtige kaarten en heel verschillend.

Groetjes Diny