zaterdag 7 februari 2015

The kindness you show....(kleurencombi #9)

De kleurencombinatie van vandaag is van een hele oude challenge van het Colour Q blog:
Ik heb de set Stippled Blossoms er weer eens bij gepakt, toch wel 1 van mijn favoriete stempelsets. De bloemen heb ik eerst gestempeld met Tempting Turqouise en daarna met Pacific Point. De Tempting Turqouise heb ik wel eerst een keer op een kladpapiertje gestempeld en daarna pas voor de opbouw van de bloem. Ik had het eerst anders gedaan, maar vond de bloem dan net te donker. De achtergrond heb ik gemaakt met Soft Suede inkt en de Hard Wood background stamp. De tekst  komt  uit  de Lotus Blossom set.
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Goed gedaan, leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Prachtige kleurencombi, Sylvia, en een erg mooie kaart!

Alexandra zei

Wow, wat een beauty!